"Piekło Hulka" Agnieszka Siepielska

 Witam w środę :)

Przychodzę do was nieco spóźniona z recenzją kolejnej książki, ponieważ jej premiera była 2 września, ale myślę, że nawet po czasie będziecie zainteresowani :)


"Piekło Hulka" 

Agnieszka Siepielska




Mistrzyni mafijnego humoru powraca z drugim tomem serii o motocyklistach!

„Dlaczego ona nie cierpi z powodu tego, co zrobiła, kiedy ja cały czas płonę w piekle, które mi zgotowała?”.

Hulk

Podczas pobytu w domu rodzinnym Jay spotyka Chloe – dziewczynę, którą znał od dziecka. Patrzy na nią jak oniemiały, ponieważ nigdy by się nie spodziewał, że podlotek zmieni się w taką piękność.

I co gorsza – chyba się zakochał.

Wszystko układa się idealnie. Kiedy Chloe zachodzi w ciążę, Jay postanawia kupić pierścionek zaręczynowy i się oświadczyć. Jednak to, co stanie się później, będzie przyczyną jego cierpienia przez kilka długich lat. Dziewczyna zrani go najboleśniej jak to tylko możliwe. 

Kiedy po latach Jay widzi ją w klubie, nie może uwierzyć w to, jakie ma szczęście. W końcu będzie mógł się zemścić. Chloe zapłaci za to, co zrobiła! Zgotowała mu piekło, a teraz sama pozna jego smak.


"Piekło Hulka" jest 2 tomem serii o motocyklistach Sinners&Reapers. O Pierwszym tomie pt. "Dama Paxtona" pisałam TUTAJ

Książka opowiada o losach Chloe i Hulka, których poznaliśmy już w 1 tomie. Ich historia zostaje rozbudowana z dużą dawką humoru, strachu, złości i miłości. Drogi tych dwojga bez przerwy się przecinają, oboje są uparci, oboje się kochają, jednak każdy ma swoją tajemnicę i cel, który zamierzają osiągnąć. 

Choć czasowo zeszło mi długo z czytaniem (wiecie, że mam Ignasia 5-miesięcznego, który mało śpi w dzień), to jak siadłam na pół godziny czytania, nie mogłam się oderwać. Chloe i Hulk są zabawną parą. On jest tak władczy, że aż uroczy, a ona pomimo upartości, szybko staje się uległa i bezbronna.

"Piekło Hulka" jest taką książką, które lubię czytać aby poprawić sobie humor. Były tu brutalne sceny, była dawka erotyzmu, było nieco wulgarnie. Ale były momenty, w których czytałam i płakałam - z żalu jak i śmiechu! Lubię książki, które wywołują u mnie skrajne emocje, a ta mi tego dostarczyła. Śmiałam się szczególnie z małej 5-letniej dziewczynki, której teksty rozwalały system. Po jednej scenie długo nie mogłam uspokoić się ze śmiechu, a po przeczytaniu innym domownikom, śmiech nie chciał minąć :)

To dopiero druga książka autorki, którą przeczytałam ("Rhys" dalej stoi na półce), ale śmiało mogę powiedzieć, że ją bardzo polubiłam. Agnieszka Siepielska pisze dobre dialogi, ma się wrażenie, że czyta się o prawdziwym człowieku. Bohaterzy są dobrze opisani, choć muszę przyznać, że niepozorny wygląd bohaterek nijak współgra z ich charakterem, to jest to świetny kontrast.

Akcja w książce rozwijała się bardzo szybko, napięcie było utrzymywane na wysokim poziomie, w między czasie pojawiały się tajemnice, a na koniec i tak zostaliśmy z zagadką, która pewnie będzie rozwiązana w 3 tomie, na co nie ukrywam, bardzo czekam! 

Jeszcze jedno co mi się spodobało, to wątki z Paxtonem i Nikki, bo ta para ujęła mnie już w 1 tomie. Ich dalsze losy tutaj to też nie lada gratka dla ich fanów, Nikki dalej pokazuje pazurki i charakter!

Jeśli chcecie się dobrze bawić i przeżyć różne skrajne emocje to ta książka będzie dla was. Życie motocyklistów to ciągłe patrzenie za siebie i ochrona "swoich". Ich zasady są czasami nie do pojęcia, ale przez to nie jest nudno.

Polecam!

Dziękuję wydawnictwu NieZwykłe za egzemplarz.




Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*