poniedziałek, 13 stycznia 2014

Regenerująca sól do kapieli BeBeauty - Morska

Witam
Dziś dość mroźnie na dworze, dobrze, że bez wiatru bo bym zamarzła :P Wolę ciepełko, a jak zima to jednak ze śniegiem....

Na początku zapraszam Was na konkurs, który wystartował dziś rano - >>KLIK<<


Skończyłam moją drugą sól od bebauty, o pierwszej odświeżającej pisałam tu >>KLIK<<


Regenerująca sól do kąpieli - Morska bebauty


Od producenta i skład:




Moja opinia:

- opakowanie - miękka plastikowa buteleczka z metalową nakrętką, przezroczysta dzięki czemu widzimy ile soli nam zostało, pojemność 600 g


- konsystencja / wygląd - sól o średniej grubości, kryształki, kolor turkusowy/niebieski


- działanie - zapach w butelce jest dość intensywny, mogłabym rzec, że nawet podchodzący pod męski (?), jednak mi się spodobał :) w wannie stał się nieco delikatniejszy i orzeźwiający, czułam go przez całą kąpiel, sól dość szybko się rozpuszcza, barwi wodę na niebiesko, co spodobało się moim dzieciom i chciały mi wskoczyć do wanny :P skóra po kąpieli była gładka i troszkę nawilżona, co mnie zaskoczyło to w połączeniu z płynem do kąpieli (w takiej samej ilości jak zawsze wlewam) zauważyłam efekt natłuszczający, czego przy poprzedniej soli nie było, dzięki temu regenerująca sól jest moim faworytem :) na pewno zakupię też inne wersje, ale ta też u mnie jeszcze zagości :)


Miałyście tą sól? jak się sprawdziła?


Pozdrawiam :*

34 komentarze:

  1. moja ulubiona sól do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prezent na urodziny mojej mamy!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory mają te biedronkowe sole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiadomo na które się zdecydować :)
      będę w biedronce to muszę od razu 2 kolejne kupić

      Usuń
  4. Ja mimo, że mam wysoki brodzik to już nie używam tych soli, bo to jednak prayszcznic, ale kiedys je kupowałam najbardziej przypadła mi do gustu lawenda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszę co jakiś czas,że lawenda najlepsza,ale pachnie jak lawenda czy inaczej? bo ja za tym zapachem nie bardzo przepadam

      Usuń
  5. Uwielbiam kosmetyki od BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ta bardziej podpasowała niż wersja z tawą cytrynową :) Właśnie obie te sole wykańczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach wolę cytrynowej,jednak ta morska wydaje się lepsza :)

      Usuń
  7. Takie sole używam zawsze do moczenia stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czasami zaluje ze nie mam wanny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam aktualnie tą różową, ujędrniającą. Ujędrnienia nie zauważyłam, ale nawilżenie tak. I do tego ma tak piękny zapach, że potrafi umilić każdą kąpiel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama używam i jestm bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musze ją miec:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. teściowa mi o tym wspominała,że super to jest - czas iść do biedry ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna, miałam ją, i również byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że nie mam wanny :(

    ps. zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że poza ślicznym kolorem zapewnia także działanie pielęgnacyjne. Kąpiele z "dodatkami" są niesamowicie relaksujące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę ją mieć. W sumie to lubię te sole. ; ** Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię morskie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy znacie dziewczyny może sól z Morza Tyreńskiego? Ostatnio się na coś takiego natknęłam i nie wiem czy warto spróbować. Ktoś coś? :) http://spadomestica.eu/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś - skomentuj, na pewno cię odwiedzę.
Jeśli blog ci się spodoba - dołącz do obserwatorów.