Rozpoczynam kurację z LashVolution

Cześć!
W końcu biorę się za kurację z serum do rzęs LashVolution. Wygrałam je na koniec września na blogu my-love-cosmetics. Jak widać ponad 2 miesiące zbierałam się do rozpoczęcia, musiałam się zmobilizować aby stosować serum regularnie. Akurat jest czas kiedy to właściwie nic nie robię, więc myślę, że nie zapomnę o aplikacji :)


Serum pobudzające wzrost rzęs LashVolution


Rewolucyjna metamorfoza rzęs!
Z zamiłowania do piękna opracowaliśmy innowacyjną, zaawansowaną formułę, która sprawi, że Twoje rzęsy już po 4 tygodniach będą dłuższe, gęstsze, mocniejsze i bardziej lśniące, a Ty zyskasz zniewalające spojrzenie. Dzięki wykorzystaniu peptydów, jak również unikalnemu połączeniu substancji aktywnych serum LashVolution bezpiecznie i skutecznie stymuluje wzrost rzęs. Obecna w recepturze niacyna oraz ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej, stosowane w preparatach przeciwko wypadaniu włosów, zapewniają długotrwałe efekty. Ekstrakt z rumianku działa regenerująco oraz bakteriostatycznie. LashVolution został również wzbogacony o ekstrakt z zielonej herbaty, który będzie działał tonizująco w miejscu nakładania serum.

Stosowanie:
W celu osiągnięcia najlepszych rezultatów, odżywkę LashVolution należy stosować codziennie wieczorem. Nakładaj ją za pomocą aplikatora na oczyszczoną skórę powieki - u nasady górnych rzęs. Chroń przed dostaniem się substancji do oczu. Nie aplikuj na dolną linię rzęs.

Badania wykazały, że LashVolution to:
87% dłuższe rzęsy
80% gęstsze rzęsy
wrażenie bardziej podkręconych i ciemniejszych rzęs
ogólna poprawa kondycji rzęs


Najlepsze wyniki można osiągnąć, stosując LashVolution raz dziennie przez 8-12 tygodni. Po tym czasie, w celu podtrzymania efektów, zaleca się stosowanie serum 2-3 razy w tygodniu.


SKŁAD:


Pojemność serum to 3 ml, na zużycie mamy 6 miesięcy od momentu otwarcia.


Tak moje rzęsy prezentują się na dzień dzisiejszy


Serum ma delikatny, przyjemny zapach. 
Dziś wieczorem startuję z kuracją i jestem ciekawa jaki efekt uda mi się uzyskać. Za 4 i 9 tygodni spodziewajcie się rezultatów w kolejnych postach :)

Zapraszam Was na FB LashVolution i stronę sklepu
Cena serum to 79 zł


Stosowałyście jakieś serum do rzęs?
Jakie były uzyskane efekty?

Buziaki :*

Komentarze

  1. tej odżywki nie znam, ja obecnie stosuję Revitalash

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak się u ciebie spisze, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tą odżywkę, czeka na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ;) ja miałam tylko Maxlash ale znikomy efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. they look so good...and easy to wear

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w kuracji, ja uwielbiam serum z floeslek, daje super efekty, mam już drugie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. mam i nie narzekam, ale ciekawa jestem co serum z nimi zrobi :)

      Usuń
  8. Ja używam Bodetko Lash 2 miesiące i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam wiele pozytywnych recenzji o nim i widziałam też zdjęcia :) pewnie będziesz bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś brakuje mi systematyczności do takich produktów... ale mam nadzieję że u Ciebie sprawdzi się super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stosuję serum do rzęs z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znając siebie to użyję produktu raz i o nim zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super :) Ja już skońcyzłam kurację i byłam na maksa zadowolona :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem ciekawa efektu! Ja jeszcze na żadną kurację się nie zdecydowałam, ale mocno o tym myślę

    OdpowiedzUsuń
  15. mam z magic lash i jestem nią zachwycona moje rzęsy nie tylko są dłuższe, ale i grubsze i mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam z niecierpliwością na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, jaki będzie efekt... trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy żadnej nie używałam, ale może się skuszę. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo jestem ciekawa jakie będą efekty..

    maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*